zaterdag 6 april 2013

Gianno Fa “Pupil van de week”

Zaterdag 6 april mocht Gianno pupil van de week zijn. Spannend natuurlijk!

Om half 2 moesten we op de voetbal zijn. We moesten ons melden in de commissiekamer en daar kreeg ik een AA-tje. Ik mocht zeggen met wie ik op de foto wilde. Ik had graag met Pieter, mijn ouder trainer van de mini F op de foto willen gaan, maar hij was geblesseerd. Toen mocht ik met Sten op de foto, wat ik natuurlijk ook erg leuk vond. Ik kreeg een hele stoere bal met alle namen van de spelers erop.

We gingen warmlopen en overschieten. Toen was het half 3 en mocht ik voorop met de bal in mijn handen , het veld op rennen. Ik nam de aftrap en rende naar het doel en scoorde!
De eerste helft bleef het 0-0. De tweede helft scoorden MVV 2 x en wonnen we met 2-0.

Na de wedstrijd ging ik nog even mee naar de kleedkamer. Dit was echt grappig. Iedereen ging zingen en met water spuiten en met shirtjes in de lucht draaien, met hele harde muziek.
Ook kreeg ik nog een patatje en heb ik de scheidsrechter bedankt voor het fluiten van de wedstrijd. Naast de mooie bal, AA-tjes en een patatje kreeg ik ook nog een trofee van “Pupil van de week” 

Ik vond het een hele leuke dag en wil iedereen bedanken voor deze mooie ervaring! Ook wens ik MVV heel veel succes met de laatste wedstrijden!

Nogmaals bedankt!


Groetjes Gianno

Geen opmerkingen:

Een reactie posten